• تاریخ : ۲۱ام خرداد ۱۳۹۷
  • موضوع : نیوز







اجتماعی

محمدجواد شیرازی با اشاره به عملکرد شفاف مالی و رضایتمندی بالای شهروندان از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار عنوان کرد این سازمان می‌تواند یک الگو برای کل کشور باشد.

به گفته خبری مهر، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار که در میدان میوه و تره بار سردار جنگل برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع کارکنان این سازمان به رضایتمندی شهروندان به عنوان رکن اصلی اعتماد عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش ویژه سازمان مدیریت میادین در تامین بخش قابل ملاحظه‌ای از سبد خانوار، رضایتمندی شهروندان از این سازمان بسیار مهم هست و ما اثرات کار شما را در همین یک ماهه اخیر که مهندس افشانی به عنوان شهردار تهران انتخاب شده‌ هست مشاهد کردیم.

محمدجواد شیرازی با تاکید بر موفقیت طرح تخفیفات نوروزی که توسط سازمان مدیریت میادین اجرا شد اظهار داشت: در کشورهای اسلامی بیشترین تخفیفات در ماه رمضان رخ می‌دهد. امیدواریم با توجه به اجرای موفق طرح تخفیفات نوروزی توسط سازمان مدیریت میادین، این طرح برای ماه رمضان سال آینده هم اجرا شود تا شهروندان با آرامش بیشتری به عبادات این ماه بپردازند.

وی در ادامه بر شفافیت مالی و رضایتمندی از سازمان مدیریت میادین اشاره کرد و افزود: با توجه به توانایی این سازمان در جلب رضایت شهروندان و عملکرد مالی شفاف آن، می‌توان سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار را به عنوان نمونه در بین مجموعه سازمان‌های شهرداری و یک الگو برای کل کشور معرفی کرد.

شیرازی از آموزش در تمامی سطوح میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان یک انقلاب یاد کرد و گفت: همانطور که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین اجرای طرح دستچین را یک انقلاب خواند، با توجه به ارتباط دو سویه شهروندان و کارگران در میادین و بازارهای میوه و تره بار باید آموزش‌های صحیح شهروندی به آنان را انقلاب دوم نامید که لازم هست در همه سطوح اجرا شود.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ را به عنوان منبعی برای دریافت سطح رضایتمندی شهروندان و سنجش عملکرد خواند و گفت: برخورد مناسب و همراه با خوش رویی از جمله نیازهای جامعه و مطالبه شهروندان هست که اجرای طرح‌هایی نظیر طرح دستچین به مقدار زیادی در فضای میادین و بازارهای میوه و تره بار ایجاد کرده و بخش دیگر آن می‌تواند از طریق آموزش حل شود.

گفتنی هست در این جلسه، عبدالحسین رحیمی به ارائه گزارشی از عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار پرداخت و محمد جواد شیرازی با بازدید از میدان میوه و تره بار سردار جنگل از نزدیک در روند انجام امور و فعالیت‌های این میدان قرار گرفت.

اشتراک در شبکه اجتماعی

گوگل پلاس فیسبوک تویتر لینکدین دیگ کلوب فیسنما